Re: lug-bg: OT: Неуредица с DNS

  • Subject: Re: lug-bg: OT: Неуредица с DNS
  • From: Peter Pentchev <roam@xxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 23 Jun 2004 17:19:47 +0300

On Wed, Jun 23, 2004 at 05:02:58PM +0300, Alexander Shopov wrote:
> Мислех си за това, обаче разпределението - ставащи/неставащи места не е
> като да се прави подобно разделяне на хоризонта.
> Т.е. - отвсякъде да става, само от моята мрежа - не става.
>
> Трябва много да са се омазали междуфирмените отношения, че да не мога да
> достъпя чуждите DNS сървъри.

> ризолва се отвсякъде, само от моята мрежа - не.

> Ама за да стане този ефект - трябва нещо да прихваща всичко NS заявки
> дето излизат от мене, към сите сървъря по света и да маже по тях.
> Далеч съм от мисълта да е направено специално конфигуриране, по скоро
> [...]

Хмм..  Адски тъп въпрос: възможно ли е да си се оказал жертва на
прозрачен прокси-сървър?  Общо-взето не минават две седмици без някой да
изскимти за проблем в една-две DNS-related листи, които чета, и накрая
да се окаже, че проблемът е или в някакъв хардуерен firewall, или в
upstream провайдера - някой е решил, че ще пренаписва всички DNS заявки,
и някой друг не харесва начина, по който става това...

Поздрави,
Петър

--
Peter Pentchev	roam@xxxxxxxxxxx    roam@xxxxxxxx    roam@xxxxxxxxxxx