Re: lug-bg: kbd switcher

  • Subject: Re: lug-bg: kbd switcher
  • From: "Doncho N. Gunchev" <mr700@xxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 14 Jul 2004 21:27:38 +0300
  • Cc: Georgi Chorbadzhiyski <gf@xxxxxxxxxxx>

    Как можете да си мълчите за такава хубава програмка? Направо
съм възхитен. Много благодарности за информацията, чак се замислих
дали да вземем да направих една анкета "кой коя програма позлва или
харесва и защо под linux?". Аз се борих дълго с kxkb, но така и не
го научих че искам Alt+Shift да ми сменяват клавиатурата и до сега
ползвах...
--- cut ---
        Option      "XkbLayout" "us,bg"
        Option      "XkbVariant" ",phonetic"
        Option      "XkbOptions" "grp:alt_shift_toggle,grp_led:scroll"
scroll-lock за индикатор. Георги, мерси още веднъж.

On 2004-07-13 (Tuesday) 11:05, Georgi Chorbadzhiyski wrote:

> Поздравления! И при мен е така само че ползвам KDE.
    Късметлий...

--
Regards,
  Doncho N. Gunchev    Registered Linux User #291323 at counter.li.org
  GPG-Key-ID: 1024D/DA454F79
  Key fingerprint = 684F 688B C508 C609 0371  5E0F A089 CB15 DA45 4F79