Re: lug-bg: RE: rm -rf /usr (***** **)

  • Subject: Re: lug-bg: RE: rm -rf /usr (***** **)
  • From: Dimitar Tomow <dgt_it@xxxxxx>
  • Date: Sat, 14 Aug 2004 17:22:03 +0300 (EEST)

Google произнесе тежката си дума ... по-точно резултат от гоогъл, но това е логично ... Логично беше , че е време закона за всеобщата гадост да припомни за съществуването си ...:

http://ccm.redhat.com/bboard-archive/webdb/00076E.html

цитат:

 think this is a mistake every unix geek has made at least once. I once did rm -rf /usr on an OpenBSD box, and sat there while the command was running, wondering why one program after another was disappearing. The moral of the story is that rm is a  very powerful command, and you should always think twice before using it.

край на цитат-а.

// да го ***

та тъй приятели и (не)приятели ... :((
гадна случка, но има надежда(светлина) в края на тунел-а , сега не се сещам какво съм компилирал и какво не точно , но като ми потрябва и го няма (ще го без да знам (пре))компилирам и пак ще се появи отново в /usr така че ... аз съм лесен , защото ползвам Debian :D вслучея това ми се явява голям плюс, но факт е , че съм комплирал ХХ брой програми и то не за ей така, ами защото са ми трябвали , сетете се къде отиват .. /usr :(

така че ще падне и прекомпилиране, но тъкмо ще обновим версиите ...
всяко зло за добро ...

Та за Дебиан-а.

apt-get --reinstall ли беше, имаше --reinstall си спомням , само остава как да кажа всичко що е живо ... само този reinstall как да го кажа ,така че да не препокрива конф. файлове, предполагам не го прави , но знам ли ?

има и вариант apt-get --remove all :wacko - wacko: и после apt-get instal < file, където file е нещо като dpkg -l > file ... преди remove.

Но определено имам нужда от помощ и идеи ????????

Това, което ме радва е ,че нямам важни файлове (като документи и т.н) в /usr ,което е голяма радост ... , също така и /usr/local/games/heroes3 си е на мястото , значи ок :))

пп: извинете за монолог-а ...