Re: lug-bg: Free Software, OpenSource Software, Commercial Stuff

  • Subject: Re: lug-bg: Free Software, OpenSource Software, Commercial Stuff
  • From: "Stanislav Lechev [AngelFire]" <firedust@xxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 17 Nov 2004 13:42:48 +0200

хмм и аз да се обадя ...
Това, което аз разбрах от цялата нишка, както и предната е :
1. Калин е направил нещо ... (лощо няма)
2. Някой (фирма) му е дал пари за да си купи машина и му е предложил хостинг.
3. Листата (или изброени членове) скачат на главата на Калин заради фирмата.
4. Някой пита за университетите - ТУ-Варна предлага да хостне проекта
за да не участва фирмата.
5. ФМИ (едва след поста на ТУ-Варна) казва че имат такъв проект, който
обаче за момента е само за студенти там ... т.е. аз не мога да го
ползвам. (И защо досега никой не ни е казал, че има openfmi? не ми се
четат сега изречения от сорта на "който търси - намира")
6. Мненията в групата се разделят на 2, като преобладава процента за ФМИ.

Честно казано на мен ми се струва, че интригата започна след като ФМИ
се обадиха !
(не че имам нещо против тях но това ме кара да предпочитам проекта на Калин)