Re: lug-bg: Free Software, OpenSource Software, Commercial Stuff

  • Subject: Re: lug-bg: Free Software, OpenSource Software, Commercial Stuff
  • From: "Stanislav Lechev [AngelFire]" <firedust@xxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 17 Nov 2004 15:33:59 +0200

не ми се ще да подхранвам флейма ... за това само ще обясня това от
моя пост, което явно се изопъчава в твоето писмо...

On Wed, 17 Nov 2004 15:07:28 +0200, George Danchev <danchev@xxxxxxxxx> wrote:
[-cut-]
> шегуваш се ;-)
за кое ? нищо шеговито не виждам да съм казал...

> това е променено, вече може всеки да регистрира проект на [1] ... аз например
> тези дни ще регна два като не съм настоящ или бивш студент във ФМИ (въпреки,
> че би ми се искало да съм ;-). Мотивите ми за този избор са, че там има
> достатъчно и сериозни open source акули и университетска среда... виж
> описаното в писмото на Петър Пенчев. Освен това помагам с каквото мога защото
> е удоволствие лично за мен да се работи с такива хора (макар, че някои от тях
> не познавам лично) и се научават доста интересни неща от тях.

евала ... само че тук става дума за малко по-предишен период ... не
последиците от фейма .... радвам се че е така вече ... но ставаше дума
за състоянието в което се намираше openfmi преди поста на Калин тъй
като аз обяснявах мнението си от 2те нишки.

> добре си спомням, че на предишен твой постинг когато искаше инфо по темата
> предложих който се интересува да го включа в Cc (имаше такива интересуващи се
> хора разбира се, но ти не беше от тях), след което се сетъпна работен
> пощенски списък [2] в който се включиха и така. Задачите са доста, машините
> са повече от една ... и работа се върши, има още работи за изпипване.

дотук добре ... но вече не ме интересува ... интересуваше ме тогава
как ще свърши нишката ... относно списъка който сте направили - мерси
но достатъчно ми беше да следя нишките тук.

[-cut-]

> наистина щеше да бъда подозрително ако всички 100% предпочитаха само единия
> проект.
>
> [1] http://openfmi.net
>
> за повече инфо гледай сайтовете... stay tuned, be patient.

мерси все пак за отговора ... внесе малко повече яснота във вижданията
ми по темата.

простете ако подхранвам флейма с това си писмо ... това ще е
последното по тази тема от мен ... за това сега е момента да си
излеете гнева отгоре ми ...