Re: lug-bg: .odf file format

  • Subject: Re: lug-bg: .odf file format
  • From: Hristo Simenov Hristov <icobgr@xxxxxx>
  • Date: Thu, 3 Feb 2005 12:55:58 +0200

On Thursday 03 February 2005 12:17, Nick Angelow wrote:
> [...]
> openofficeorg-spellcheck-1.9.74-1.i586.rpm
> openofficeorg-suse-menus-1.9.74-1.noarch.rpm
> openofficeorg-testtool-1.9.74-1.i586.rpm
> openofficeorg-writer-1.9.74-1.i586.rpm
> openofficeorg-xsltfilter-1.9.74-1.i586.rpm
>
> нито в по-горната, нито в тази директория има файлове, носещи името
> install или setup, за да мога да ги използвам. опитах да инсталирам
> openofficeorg-core-1.9.74-1.i586.rpm, но се видях, че / директорията е
> пълна повече, отколкото е полезно, затова реших да оставя експеримента
> за домашната машина, като междувременно се допитам до групата.
Ако искаш да си играяш :) можеш да свалиш моя билд който съм качил на
ftp://ftp.spnet.net/ooo-bg/
В архива ги има тези 2 файла. Когато се инсталирват не се записват в главната
база на RPM, а се създава скрита директория в /home/user
-> .RPM_OFFICEDATABASE
От там и скрипта uninstall после деинсталира. Не съм разглеждал инсталирващия
скрипт дали взима под внимание дистрибуцията. Но ако искаш за всеки случй
можеш да махнеш пакета за SuSE менюто :)
В моя архив има и един bg пакет в който е българския превод (още не е
довършен). В новата 2.0 версия може да се сменя езика на интерфейса от
настройките (трябва рестарт на програмата за да се смени).

> така е, но в такъв случай ми трябва съвет с какво да го отворя, за да
> получа някаква представа за самия формат - с hex редактор? или нещо още
> по-екзотично? пък се съмнявам, че хората са толкова напреднали, че да
> постъпят по този начин, ама можеш ли да бъдеш сигурен.
>
> а и в момента не съм под windows, а file roller не пожела да го разпознае.

Сега пробвах с file roller да отворя файл на ООо и стана, значи в твоя случай
файла не е на ООо.