lug-bg: Apache + php restriction policies

  • Subject: lug-bg: Apache + php restriction policies
  • From: Daniel Ivanov <sertys@xxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 05 Nov 2005 06:00:23 +0200

Изпростях тотално, след като потребители оставаха за по 2 минути без хостинг(по моя вина), се зачудих - имам си за всички cgi-та suexec. За mod_php обаче нямам друг restriction освен openbasedir. Това е много неудобно, защото процесите правят файлове с owner www-data , който е неизползваем в shell (не се пише по него).

Казвайте сега, какъв според вас е най-удобния начин за suexec на php. Сами знаете каква е вредата от рънване на php , като cgi, да не говориме, че при мен сложни скриптове не успях да изкарам от apache( <? echo 1 ?> минава :), но phpinfo() връща 500). има www.suphp.org ,но и той разчита на php-cgi . Засега на морна глава ми се струва най-добро решение php+fastcgi+mod_suexec като съотношение бързина/сигурност.