Re: lug-bg: Re: lug-bg: Проблем с графичната среда

  • Subject: Re: lug-bg: Re: lug-bg: Проблем с графичната среда
  • From: Momchil Ivanov <idiotbg@xxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 5 Nov 2005 14:14:59 +0100

Tova che si vyvel tochnite nastroiki ti dokarva tozi problem. Poneje v
knijkata na monitora ti pishe che toi moje da raboti s vertikalna
chestota ot X do Y, no tova "moje" v sluchaq te  byrka, zashtoto
kogato X-a trygne da probva rejimite na rabota v chestotnata lenta M-N
(koqto si ukazal v konfiguracionniq fail za monitora ti), toi se spira
na naj-malkata vyzmojna i si izbira neq. Za tova ako iskash da go
nakarash da raboti na po-visoka chestota, trqbva da vdignesh dolnata
granica. T.e. ako monitora ti moje da raboti ot 50 do 120, a ti iskash
da go podkarash na 85 naprimer, za monitora trqbva da ukajesh naprimer
80-120, za da se preskochi 60hz.
TOVA SE PRAVI SAMO ZA DOLNATA GRANICA. Gornata ne se pipa, za da ne
stignesh do moment v koito X-a kara monitora ti da raboti na po-golqma
chestota ot fizicheski vyzmojnata. Po princip monitorite trqbva da se
izkliuchvat avtomatichno v takava situaciq, no po-starichkite ne go
pravqt i az po nevnimanie vednyj s rychkane na nastroikite na driver-a
za karttata pod windows si izgorih 2 pyti monitora za 1 sledobed.