Re: lug-bg: Проблем с графичната среда

  • Subject: Re: lug-bg: Проблем с графичната среда
  • From: peyo <peyo@xxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 11 Nov 2005 13:35:45 +0200

Здравей Коста.
Най-важното е да разбереш кой ти е драйвера за видео картата.

Може да ти се наложи да прекомпилираш ядрото с включен ATI radeon драйвер или
просто да направиш модула.

Character devices->ATI Radeon

Драйвера(модула) ще се казва "ati". Или както там се казва.

Понеже не си описал каква дистибуция използваш, с какво ядро(готово/твоя
конфигурация), може би имаш драйвера.
Просто разгледай. Пробвай с "ati" на прима виста.

Section "Device"
        Identifier      "Generic Video Card"
        Driver          "ati"
EndSection
Section "Monitor"
        Identifier      "@BL:2d57"
        HorizSync       30-120
        VertRefresh     60-120
        Option          "DPMS"
EndSection

Section "Screen"
        Identifier      "Default Screen"
        Device          "Generic Video Card"
        Monitor         "@BL:2d57"
        DefaultDepth    16
        SubSection "Display"
                Depth           16
                Modes           "1024x768" "800x600" "640x480"
        EndSubSection
EndSection

--
---