Re: lug-bg: PHP и GIF support

  • Subject: Re: lug-bg: PHP и GIF support
  • From: Petar Nedyalkov <bu@xxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 3 Jan 2006 15:25:29 +0200

On Tuesday 03 January 2006 14:14, Georgi Chorbadzhiyski wrote:

> Мисля, част от работата ми е да предлагам най-доброто на клиентите. Ако
> искат Dos и матрични принтери това не значи, че трябва да ги получат :)

Това никой няма да отрече, че по принцип е неудачно. Но ако клиента ти дойде и
каже "Искам ето ТОВА" - даваш му го или той си тръгва и друг му го дава.
А колкото и да е тъжно - IE все още доминира... Затова си има хора дето би им
било проблем ако нещо с IE не изглежда добре. Тук може да се спори кое е
по-добро - да предложиш най-доброто решение приложимо за най-много
потребители, или да предложиш най-доброто решение по принцип. В зависимост от
проекта едното може да надделее.

Иначе и на теб и на мен ни е прекрасно ясно кое е по-доброто решение по
конкретния въпрос за GIF vs. JPEG или PNG - ти го каза.

Въпроса е дали това, че теб не те кефи нещо, е достатъчно силен факт, за да
върнеш даден клиент и да не искаш да работиш с него - това ми беше на мен
мисълта.

--

Cyberly yours,
Petar Nedyalkov

PGP ID: 7AE45436
PGP Public Key: http://bu.orbitel.bg/pgp/bu.asc
PGP Fingerprint: 7923 8D52 B145 02E8 6F63 8BDA 2D3F 7C0B 7AE4 5436