Re: lug-bg: PHP и GIF support

  • Subject: Re: lug-bg: PHP и GIF support
  • From: "deb4o" <deb@xxxxxxx>
  • Date: Tue, 3 Jan 2006 15:27:45 +0100

Здравейте отново,
разгледах config.log файла и действително открих няколко неща, но не мога да
ги разгадая.

Колкото до това кой графичен формат е по добър и т.н.  - това е въпрос на
мнение, в момента имам личен проблем понеже трябва да ресайзна картинки
които са гиф, но и не мога когато дойде даден клиент да му кажа че не става
за дизайнер, щом използва гиф. а и за разлика от пнг и прозрачноста, при гиф
файловете са много по малки като размер от колкото при пнг.

==================
configure:36585: checking for gdImageCreateFromGif in -lgd
configure:36604: gcc -o
onftest -g -O2 -pthread  -D_REENTRANT  -Wl,-rpath,/usr/X11R6/lib -L/usr/X11R
6/lib -Wl,-rpath,/usr/lo
/tmp/ccc6tVpf.o: In function `main':
/install4/php-4.4.1/configure:36600: undefined reference to
`gdImageCreateFromGif'
collect2: ld returned 1 exit status
configure: failed program was:
#line 36593 "configure"
#include "confdefs.h"
/* Override any gcc2 internal prototype to avoid an error.  */
/* We use char because int might match the return type of a gcc2
    builtin and then its argument prototype would still apply.  */
char gdImageCreateFromGif();

int main() {
gdImageCreateFromGif()
; return 0; }
configure:36716: checking for gdImageGif in -lgd
configure:36735: gcc -o
onftest -g -O2 -pthread  -D_REENTRANT  -Wl,-rpath,/usr/X11R6/lib -L/usr/X11R
6/lib -Wl,-rpath,/usr/lo
/tmp/cc6cUFMD.o: In function `main':
/install4/php-4.4.1/configure:36731: undefined reference to `gdImageGif'
collect2: ld returned 1 exit status
configure: failed program was:
#line 36724 "configure"
[...]
char gdImageGif();

int main() {
gdImageGif()
; return 0; }

а за поддръжката на гиф от версия 2.0.19 до 2.0.27 :
07/21/04: gd 2.0.28 has been released. gd 2.0.28 restores support for
reading and writing GIF images. There is also a fix for a possible problem
in gdImageTrueColorToPalette.

Аз преди имах версия 2.0.22 но направих ъпграде и прекомпирах php но
проблема пак си остана с гиф. Гледам че и всички библиотеки са си както
трябва и include файловете и пътища са точни.