Re: lug-bg: SPAM ??

  • Subject: Re: lug-bg: SPAM ??
  • From: Vladimir Smolensky <zaphod@xxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 16 Jun 2006 19:07:43 +0300

Julian Stoev wrote:
On 6/16/06, Yulian Stefanov <stefanov.yulian@xxxxxxxxx> wrote:
Ами по принцип е лошо да обиждаш. И по принцип е тъпо когато човек не
е изграден авторитет или да се е доказал с примери да дава крайна
оценка за всички останали в този лист!!! Мене това ме обижда. Или
по-точно само тебе не те обижда.

Няма мене, няма тебе...
Не може да има толова спам в един линуксаджийски лист. Иначе e
излагация, срам....
Това е! Точка. Нещата са пределно ясни.

--JS
Именно :)
Признавам, че се олях, но това беше абсолютно умишлено ;) очевидно със нормалния език с който са опитали останалите преди мен не се получава. Естествено, очевидно е, че обидите които съм писал са смешни, но в същото време бях абсолютно сигурен, че ще ви настъпя
по мазола та току виж сте обърнали внимание на темата.

Въобще цялото отношение към темата ми се струва особенно глупаво. Затова се издразних и започнах
и аз с глупостите :))

Ето например:
От Петър Недялков:

On Friday 02 June 2006 20:26, Kumanov wrote:

> не си само ти. преди време се опитах да повдигна този въпрос обаче не
> срещнах разбиране (или съм искал твърде много - не знам)
Ще ти пaрaфразирам думите и дано ме разбереш - за да срещнеш разбиране, не трябва да искаш много, а да знаеш много :-) -- Cyberly yours, Petar Nedyalkov Devoted Orbitel Fan :-) PGP ID: 7AE45436 PGP Public Key: http://bu.orbitel.bg/pgp/bu.asc PGP Fingerprint: 7923 8D52 B145 02E8 6F63 8BDA 2D3F 7C0B 7AE4 5436
Това какво трябва да покаже?!?!!?
Умишлено ще оставим спама за да може само големите пичове
които знаят как да си направят филтри да имат невероятната привилегия да не четат спам. Евала, машала, добре че знаеш как да си филтрираш пощата. Прекланям се пред тебе, О велики
фараоне :)) ( да не се обидите пак )

Тцтцтц излезте от нагласа типична за ирц където големи гурута седят и се ебават с "зайците" като им дават на час по лъжичка и непрестанно демонстрират невероятните си знания които обаче са
табу за непросветените :))))

Или това:
Всяка седмица ли ще обсъждаме този въпрос? Или си в листата от скоро?

Всяка седмица ли ще обсъждаме този въпрос? Или си в листата от скоро?

Marian Marinov wrote:
Здравейте,
последните дни започнах да получавам повечко спам и най-интересното беше, че днес съм получил спам и от листата. Само аз ли съм така?
Ами след като всяка седмица обсъждаме проблема що не вземем накрая да го решим а? :)
Толкова ли е трудно non-members да не могат да пращат до листа?!?