Re: lug-bg: ??? ?????? ?? ????? ??

  • Subject: Re: lug-bg: ??? ?????? ?? ????? ??
  • From: Alexander Iliev <sasoiliev@xxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 17 Oct 2006 16:07:34 +0300

Alexander Iliev wrote:

> Ами мисля си, че е от postfix проблема. От три различни места (разбирай
> с различна свързаност) се получава... :(

Грешката е вярна май. По всяка вероятност пред самия сървър с RHEL има
някаква такава джаджа (cisco-misco), която прави мизерията. Ще трябва
да се свържа с хората оттатък и ще проверя дали е така.

В такъв случай друг въпрос - възможно ли е да се получат някакви мизерии
от тоя банер (в смисъл с доставката на поща)?

Поздрави,
--
Александър Илиев