Re: [Lug-bg] приротитизиране на трафик

  • Subject: Re: [Lug-bg] приротитизиране на трафик
  • From: Yordan Boikov <boikov@xxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 30 Nov 2007 16:21:17 +0200

Здрасти,

имах предвид, че бих изнесъл Apache зад рутера, на отделна машина.

Понеже отдавна не съм се занимавал с TC пък и в момента не мога да
тествам пробвай това:
да кажем че ETH1 гледа на вътре.

tc qdisc add dev eth1 handle ffff: ingress
tc filter add dev eth1 parent ffff: protocol ip prio 50 \
    u32 match ip src 0.0.0.0/0 police rate 1024kbit \
    burst 10k drop flowid :1

tc qdisc add dev eth1 root tbf \
    rate 1024kbit latency 25ms burst 10k

поне според това което прочетох по документациите, би трябвало да ти
пореже юсерите зад рутера на изход да дигат MAX 1 мегабит. Може би
0.0.0.0/0 трябва да го замениш с мрежата на потребителите защото ако
го напълнят този мегабит(това е сигурно) може и да ти е труден достъпа
през SSH до този рутер от вътре. пък ти можеш да администрираш през
друга мрежа.

на този адрес http://www.opalsoft.net/qos/DS.htm можеш да прочетеш и
за други интересни дисциплини. Поздрави и успех.

--
поздрави
Y.Boikov