Re: lug-bg: Aide da pitam togava.

  • Subject: Re: lug-bg: Aide da pitam togava.
  • From: mspasov@xxxxxxx (Martin Spasov)
  • Date: Sun, 28 Nov 1999 02:28:01 +0200 (EET)

On Fri, 26 Nov 1999, Julian Stoev wrote:

> Predi malko niakoi kaza, che ot mnogo vreme nikoi nishto ne bil pital i
> nikoi nishto ne otgovarial.
>
> Po-dolu preprashtam edin moi vypros, kojto veche me interesuva predimno ot
> sportna strast i zloba. Znam milion trika da se svyrshi tova po drugi
> nachini, no iskam da naucha kak da go pravia imenno taka. Mycha se da mu
> hvana cakata veche pone 2 meseca i rovia nasam-natam, ama dosega - nishto.

OK! nqmash probs..

> [...]
> Dosega nikoi v newsgrupite ne e dal reshenie. Novoto koeto nauchih e, che
> moga da izpozluvam rsync, no mamka mu na zmodem i ssh....
>
> Hi!
> I have this problem.
>
> I have two linux boxes. They are 15000 kilometers away. I want to copy
> files from one to the other from time to time. I know how to make secure
> ftp using ssh tunnels. But I want to use zmodem mainly because of better
> resume. I know I can use scp. I don't want it for this. The interesting
> problem for me is how to use zmodem with ssh. I do not want to install

Mi.. nachi purwo si wzimash ssh2 :).. (ako ne si s nego), posle prawish
sledniq nomer -- prochitash kak da si pusnesh nov .. kak beshe.. abe, ima
go w docs -- kato sftp, i tn.. w sluchaq srz i ssz naprimer.. i shte
stane.. samo deto malko trqwa da si poigraesh s opciite.. inache stawa, az
za dr. neshta po tozi nachin sum gi prawil..
samo pogledni docs.. (problema e che w ssh1 go nqmashe tozi feature, a
mnogo sistemi oshte ne sa minali na ssh2 :(

ako ne stane -- pishi personalno, shte pogledna i shte ti kawa po-tochno
(sega ne mi se rowi po doc, shtoto e malko kusno i me murzi :)

> I am not able to do it.

        Regards: Martin Spasov
                        (mspasov@xxxxxxx)