Re: lug-bg: Опит за примирие Re: lug-bg: offtopic: И най-мъдрия ...

  • Subject: Re: lug-bg: Опит за примирие Re: lug-bg: offtopic: И най-мъдрия ...
  • From: Georgi Chorbadzhiyski <gf@xxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 17 Apr 2004 01:51:01 +0300

Doncho N. Gunchev wrote:

>     Като гледам колко/как се обсъжда темата, струва ми се че явно
> проблема е сериозен. Едно време, когато поддържката на кирилица
> куцаше на всяка стъпка, си пишехне ба 'чатица', 'шльо...' и т.н. и
> никой не се оплакваше, но... времената се менят (и ние остаряваме).
> Докато четях това писмо ми хрумна една идея, която е вече на 40-50
> секунди :).С риск да изтърся някоя голяма глупост, за което се из-
> винявам предварително, ето я (някой ден ще се науча да не тръгвам
> да пиша писма посреднощ може би):
>     Да се направи 'филтър', който да 'коригира' максимално получе-
> [...]

Аз имам по-просто предложение, което е и много по-скалируемо. Нека всеки,
който пише преди да прати писмото си да помисли 5 секунди дали го е написал
грамотно и дали е указал правилното кодиране на MUA-то си. Така печелим
всички.

Не е чак толкова трудно, особено във времената на Mozilla Mail, Thunderbird
и други свястни (повече или по-малко) MUA-та.

--
Georgi Chorbadzhiyski
http://georgi.unixsol.org/