lug-bg: Re: lug-bg: OT Превод на думи, Беше: Re: lug-bg: Sendmail

  • Subject: lug-bg: Re: lug-bg: OT Превод на думи, Беше: Re: lug-bg: Sendmail
  • From: "Andrey Marinov" <andrey@xxxxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 17 Apr 2004 02:16:37 +0300

е, де... майтапът - майтап, но в повечето езици "server"-ът е "сервитьор" - не виждам нищо смешно или странно - сервира си машината. клиентът не е ли клиент? не ме убивайте за китайския, но и китайците му викат на сервитьора "домакин-машина" (主机), на нишката викат "конец" (线) и к'во ли не там друго за пример... както и на папката - "папка" (文件来) и на досието - "досие" (文件)... баго, к'во толкоз?