Re: lug-bg: some stupid flames [was: debian menu system...]

  • Subject: Re: lug-bg: some stupid flames [was: debian menu system...]
  • From: Alexander Shopov <ash@xxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 16 Jul 2004 13:56:05 +0300

Извинявай,

Сигурно не е станало ясно от писмото ми, това не беше писмо против теб, а към начина на подхождане към проблем. Той нито е характерен само за една дистрибуция, нито само към нейните потребители.

 Написах няколко реда след дъълго мълчание тук, които редове идеха да
кажат "няма проблем, защото сам ще се справиш, има начин, а и можеш" и
веднага излезе песента "тия гадни дебианци", "разлики в разбирането на
правилния начин" и т.н....

Песента не е "тези гадни дебианци", песента е "тези гадни неразбиращи". Понякога да разбереш нечий проблем е да се поставиш на неговото място. Абсолютно съм сигурен, че си помагал на хората за Дебиан. Ама не всеки проблем с Дебиан се решава по дебиански.

 Направо се дразня понякога!

Хех, аз съм така през цялото време. ;-)

 Абе аз хубаво бях престанал да пиша, кой ли ме би.. :(

Пиши, пиши. Аз как прописах по пощенските списъци на Дебиан. След малко ще проверя как къкри флеймето там.

 А най-тъпото е, че точно това, в което ме обвиняваш (че достигам
фанатичнотси при advocacy-то на Дебиан), го проявяваш точно ти. :(
Винаги викът "пак тия Дебианци" е безброй пъти по-мощен и заглушаващ от
простото казване "да, в Дебиан това и това можеш да направиш така и
така", дори от "всичко можеш"...

Не те обвинявам в това, не приемай нещата толкова навътре. М/у другото, ако говорим за фанатично advocacy на Дебиан въобще не може да стъпиш на скалата на тези, които тормозя ;-) Да не се комплексираш сега ;-)

Така или иначе, за да подобриш Дебиан, трябва да мислиш, че има начин да се подобри, сиреч не е идеален. (освен при едни много връткави мисловни конструкции).

Я виж като те тормознах какъв хубав отговор изпрати:

http://www.linux-bulgaria.org/archive/2004/Jul/29929.html

Чак аз да разбера как работи меню системата на Дебиан.

Пиши, пиши.

Всичко ще си кажеш.

ал_шопов