lug-bg: some stupid flames [was: debian menu system...]

  • Subject: lug-bg: some stupid flames [was: debian menu system...]
  • From: Iassen Pramatarov <turin@xxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 16 Jul 2004 12:38:21 +0300

На Fri, 16 Jul 2004 12:15:48 +0300 Alexander Shopov написа:

><fl:flame intended="heavy injuries on debian users' ego"
>	exempt="debian distro" target="debian erzac advocates">

 Сашо, нямаше нужда от толкова много жега, наистина ;) Нито аз съм
заслепен фанатик, нито даденият проблем е толкова голям...
 Написах няколко реда след дъълго мълчание тук, които редове идеха да
кажат "няма проблем, защото сам ще се справиш, има начин, а и можеш" и
веднага излезе песента "тия гадни дебианци", "разлики в разбирането на
правилния начин" и т.н....

 Направо се дразня понякога!

 Абе аз хубаво бях престанал да пиша, кой ли ме би.. :(

 Проблемът на Димитър нито е толкова сложен, че да не може той сам да го
оправи с няколко часа клавиатурене и man-о-четене, нито отговорът ми е
"толкова гаден", че да заслужава твоя флейм:(

 А най-тъпото е, че точно това, в което ме обвиняваш (че достигам
фанатичнотси при advocacy-то на Дебиан), го проявяваш точно ти. :(
Винаги викът "пак тия Дебианци" е безброй пъти по-мощен и заглушаващ от
простото казване "да, в Дебиан това и това можеш да направиш така и
така", дори от "всичко можеш"...

 :(

--
| Iassen Pramatarov  | Free Software Asociation - Bulgaria
| aka Turin Turambar | http://fsa-bg.org
Everyone is a genius.  It's just that some people are too stupid to
realize it.