Re: lug-bg: LTSP + Mosix

  • Subject: Re: lug-bg: LTSP + Mosix
  • From: linux@xxxxxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 19 Sep 2004 16:21:23 +0300 (EEST)

> On Sunday 19 September 2004 11:48, Peter Georgiev wrote:
> --cut--

> за тези приложения не си заслужава мигрирането на таскове по нодовете ;-)
> едва ли ще усетят клиентите забързване...
> LTSP + (Open)Mosix е удобен за:
> * тежки/дълги изчислителни задачи (които вървят по ден, два, седмица,
> месец на
> една модерна UP или SMP машина) .. Ти явно нямаш такива, за да усетиш
> съкратения интервал до крайния резултат. Какво ще му разкарваш на
> firefox-a
> [...]

Да така е.
Дори при LTSP използват някъкъв кърпен за случая OpenMosix (извинявам се
за грешката, бяш писал OpenMovix ... приемайте я като калвиатурна грешка).

Та сега ми идва друга идея към сървера да закача няколко P II който да не
са тернимални клиенти и нишки към клъстера.
т.е. те само да помагат на по-големия сървер (нещо за около 100$, или 3
машинки)

Иначе сървера се товари доста защото се пускат по доста процеса.
Забележете клиенти който са работили на IE са свикнали за всяка нова
страница да ползват нов Explorer, въпреки че Firefox си има Ctrl+N, но кой
се сеща за това.
Та основната идея ми беше да се разтовари Linux Treminal Server-a.
Незнам обаче дали това е идеята на OpenMosix-a ... или май идеята му е
едно голямо и трудоемко приложение да се изтъркаля по-бързо (ако е така
поне ще пробвам Doom3 ... Нали е последно време това стана като базов тест
за бързодействие ... Последното него приемайте сериозно !!!)