Re: lug-bg: apache ili ...?

  • Subject: Re: lug-bg: apache ili ...?
  • From: Petar Nedyalkov <bu@xxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 5 Oct 2005 12:51:48 +0300

On Wednesday 05 October 2005 11:47, Peter Pentchev wrote:

> Уф...  И е така, и не е така...
>
> В един момент осъзнаваш, че половиният час (почти никога не е повече),
> който ще прекараш в разглеждане на променените неща при всяка нова версия,
> се изплаща и още как, когато можеш безпроблемно да си ползваш package
> management системата за следене на всички неща, които *също* трябва да
> провериш дали не трябва да бъдат пипнати... и всички неща, които всъщност
> *не* трябва да бъдат пипани.  Демек, ако излезе нова версия на Apache,

Тук ако говорим за "моя" случай, който описах в отговора ми към Сава - ще
видиш, че няма преразход на време - иначе ясно, че е по-добре да има
dependencies.

> съвсем спокойно може да се окаже, че всъщност *няма* нужда да rebuild-ваш
> и mod_php, и mod_perl, и какво ли не още, и че старите им пакети си
> работят идеално с новия пакет на Apache - и това ще ти спести време :)
>
> Но пак може би говоря очевидни неща - може би просто трябва да ти дам
> още малко време сам да си стигнеш до тези изводи ;)

Е, разбира се, че няма как да се отрече написаното. Аз и затова казах, че
прекрасно се възползвам от пакетните системи. Но нали знаеш, че то е в
графата "по принцип общовалидни", а тя не е като "винаги валидни", т.е. има
единични изключения.

Споделих, как ми е най-добре според собствените нужди все пак - нека не
забравяме, че не съм казал "всички трябва да правите като мен" :-)

> Адаш, внимавай в какво се забъркваш - предста'аш ли си сега той да
> вземе да отговори "ами да" :P

Няма, няма, знам го аз ;-)

--

Cyberly yours,
Petar Nedyalkov

PGP ID: 7AE45436
PGP Public Key: http://bu.orbitel.bg/pgp/bu.asc
PGP Fingerprint: 7923 8D52 B145 02E8 6F63 8BDA 2D3F 7C0B 7AE4 5436