Re: lug-bg: LTSP + Mosix

  • Subject: Re: lug-bg: LTSP + Mosix
  • From: linux@xxxxxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 19 Sep 2004 23:19:03 +0300 (EEST)

> Ами тогава схемата трябва да е LTSP клъстериран на няколко сървъра
> посредством
> OpenMosix. T.e на 2-3 машини слагаш OpenMosix и те правят Single System
> Image
> клъстера там е инсталиран и върви ltsp нещата.
Тука не те разбраш ... дали щото думичките са чужди ;-D)
От това което видяш: виждам че като се стартира дадена програма с mosrun
тя почва да разхвърля задачите по nodo-вете.

> Нищо чудно ;-) За колко тънки клиента става въпрос ?
Абе смешна работа в момента са 8 но тази гимнастика взе да ми става
интересна.

> Хм, да ти кажа може и да извлечеш полза в този случай понеже процесите от
> тънките клиенти ще мигрират трансперантно между _само_ между нодовете на
> горния SSI клъстер, а няма да се изпълняват на една единствена машина.
> Всъщност аз май не ти долових идеята от предното писмо, но ми се струва
> доста
> хитра, така, че си заслужава ако имаш време да опиташ сетъпването на едно
> такова животно и да постнеш резултатите, че ще са интересни според мен.
От понеделник почвам ... Днес направиш едно клъстерче от 8 машини ... но в
една друга мрежа (там не са терминали) при терминалите е малко по-трудно.
Защото идеята там е както и знаеш обратната (много машини да ползват ъкъла
на една по-голяма) а тука е обратно: "съединението прави силата" интересно
някъде го бях виждал този надпис ...